tiistai 26. marraskuuta 2019

Kesän keikat pilas mun Tuskan


Ja minä kun olin ajatellut, että pääsisin ensi kesänä viiden vuoden tauon jälkeen Tuska-festivaaleille. Olin ajoittanut työkuviot kerrankin niin, että lähtisin Ruotsiin viikkoa edelliskesiä myöhemmin ja näin voisin nauttia pitkästä aikaa Suvilahden pörinästä joku pillimehu kädessä Helsingin helteessä. Mutta sitten työt tapahtui. Kesän 365 Klubin keikkojen oheen tuli muutama firmakeikka juurikin Ruotsiin ja juurikin Tuskan päälle, joten sen Mercyful Faten on nyt sitten paras olla soittamatta siellä!

Muutenkin on hassua, että haaveilen kesäjutuista ja lomailusta samalla, kun tiedän vallan hyvin, että juhannuksesta lokakuulle olen tyystin kiinni töissä. Tai ehkä haaveilen juuri siksi? Mietin, että olisipa siisti viettää kesää niin, että voisi ihan ex-tempore vain heittäytyä yöttömien öiden vietäväksi, käydä mökeillä ja festareilla ja purjehtimassa ja hortoilla tyhjiä kaupungin katuja ja ja ja. Oikeastihan en varmaan edes mitään noita tekisi, koska olen tylsä keski-ikäinen ja mukavuudenhaluinen tylsimys, mutta mielikuva noista on kiva. Ja houkutteleva ehkä juuri siksi, että tiedän, että todellisuudessa kesät ovat minulle työsesonkia.

Kesämeno in my dreams

Onneksi tykkään työstäni, koska ensi vuodelle niitä taas riittää! Sain viime viikolla lyötyä lukkoon vuoden 2020 hommat, ainakin pääpiirteittäin. Voi olla, että muutama keikka tulee vielä loppuvuodelle, mutta kevät ja kesä ovat kuitenkin nyt kasassa! Että jos vaikka joululahjaa mitetiskelet, niin tuossa olisi mistä valita. Muutama uutuuskin saatiin mukaan, vapaalaskuviikko Käsivarren erämaahan ja Kebnekaisen Östra leden, mutta muuten näyttää varsin tutulta kalenteri grönlanteineen ja sarekeineen. Ensi vuoden jälkeen olen käynyt Kebnekaisella 18 kertaa, alkaakohan olla jo jonkin sortin Suomen ennätys?  

Alkaa olla tuttua touhua

Tuskan festaripettymystä lievittämään joku voisi nyt buukata heinäkuun lopulle Bad Religionin Suomeen, kun kerran Euroopassa tuolloin ovat. Anyone? Ja toukokuun lopulle on turha mitään keikkoja kysellä, koska silloin menen Saksaan katsomaan NOFXia, Pennywisea ja Face to Facea ja kuvittelemaan, etten oikeasti ole se keski-ikäinen tylsimys. Pitäisköhän värjää tukka esim oranssiksi?

Kaikki ensi vuoden vaellukset ovat nyt myynnissä, tervetuloa mukaan! 



24.-28.6. Kebnekaise (privakeikka)



7.-11.9. Venlat Goes Kebnekaise
12.-15.9. Kebnekaise (privakeikka)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti